ابوالفضل خطیبی برای کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی راهی توکیو شد

در پی پیگیری‌های فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، مراحل اداری و صدور ویزای ملی‌پوش پارااسکی، ابوالفضل خطیبی، با موفقیت به انجام رسید.

ابوالفضل خطیبی برای کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی راهی توکیو شد

به گزارش هفت ورزشی و به نقل از فدراسیون اسکی ورزش‌های زمستانی، با پیگیری‌های فراوان فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، مراحل اداری و صدور ویزای ابوالفضل خطیبی با موفقیت به انجام رسید و این ورزشکار ملی‌پوش جهت حضور در مسابقات بین‌المللی پارااسکی راهی کشور ژاپن شد.

این رقابت‌ها که در شهر توکیو برگزار می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است و حضور ابوالفضل خطیبی در آن، فرصتی ارزشمند برای کسب سهمیه پاراالمپیک زمستانی محسوب می‌شود.

ارسال نظر