کارشکنی هند برای تیراندازان ایرانی
به دلیل عدم صدور روادید از سوی سفارت هند، تیم ملی تیراندازی ایران مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد.
به گزارش هفت ورزشی ، تیم تپانچه کشورمان به دلیل تعطیلی کارگزار رسمی سفارت هند در ایران و عدم صدور روادید از سوی این کشور و با وجود پیگیریهای مکرر از سوی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون جهانی و فدراسیون تیراندازی ایران، حضور در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا را از دست داد.
مسابقات قهرمانی آسیا از چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه در دهلی نو در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان برگزار میشود.
محمد رسول عفتی، سجاد پورحسینی، وحید گلخندان، جواد فروغی، هانیه رستیمان، سامیه یاسی، گلنوش سبقت الهی و زینب طوماری در رده سنی بزرگسالان، دنیا ارشدنیا، فائزه فرهمند، مبینا جعفرلو،داوود افشاری، حسین گوهری و امیر مهدی کرمی در رده سنی جوانان و ریحانه غلام حسینی و شادمان شریفی در رده سنی نوجوانان نفرات اعزامی کشورمان در رشته تپانچه به این مسابقات بودند.
امیر محمد نکونام، هادی غرباقی، پوریا نوروزیان، فاطمه امینی، نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی در رده سنی بزرگسالان، ابوالفضل نعمتی، یلدا سلیمانی، ساینا تیموری درین دارابی، فاطمه کبیری، رکسانا کاظمی در رده جوانان و ماهان صفری، محمد مهدی طهماسبی، نازنین زهرا عبدالهی، هلیا خمسه، زهرا قویدل و آرنیکا ابراهیم زاده در رده سنی نوجوانان نفرات اعزامی در رشته تفنگ بودند.
قرار بود نمایندگان کشورمان در ۱۷ ماده در این مسابقات در خط آتش قرار بگیرند.