احتمال بخشش منصوریان افزایش یافت

محرومیت قهرمان ساندای جهان احتمالا از سوی کمیته استیناف فدراسیون ووشو بخشیده شود.

احتمال بخشش منصوریان افزایش یافت

به گزارش هفت ورزشی ، چندی پیش بود که فدراسیون ووشو طی حکمی شهربانو و سهیلا منصوریان را محروم کرد.

بعد از اینکه مشخص شد سهیلا منصوریان با توجه به محرومیت ۱۰ ماهه قطعا حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا را از دست خواهد داد، بلافاصله این ووشوکار درخواست استیناف کرد.

قرار است درخواست وی در کمیته استیناف فدراسیون ووشو بررسی شود و به احتمال زیاد محرومیت او بخشیده و یا کاهش پیدا می‌کند تا یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال طلا در ناگویا بتواند در ترکیب تیم ملی ووشوی بانوان در بازی های آسیایی حضور داشته باشد.

منصوریان در رقابت‌های قهرمانی جهان با برتری مقابل سانداکار چینی موفق به کسب مدال طلا شده بود.

ارسال نظر