بنیامین فرجی فینالیست شد

بنیامین فرجی ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در مسابقات قطر به فینال راه یافت.

بنیامین فرجی فینالیست شد

به گزارش هفت ورزشی ، نابغه تنیس روی میز کشورمان بنیامین فرجی که در مسابقات قطر حاضر شده است، توانست به فینال صعود کند.فرجی در این رقابت‌ها پس از استراحت در مرحله یک سی و دوم موفق شد در یک شانزدهم حریف هنگ کنگی را شکست دهد و در ادامه ریشان از هند را 3 بر یک شکست داد و به یک چهارم صعود کرد.

او در یک چهارم حریف مالزیایی را از پیش رو برداشت و در نیمه نهایی هم یئونگ مین از کره جنوبی را مغلوب کرد و فینالیست شد.

این ملی پوش 15 ساله کشورمان در فینال به مصاف مان لونگ سای از هنگ‌کنگ می‌رود. عرشیا لرستانی دیگر بازیکن کشورمان در یک هشتم نهایی به حریف هنگ کنگی باخت و حذف شد.

ارسال نظر