تفاهم‌نامه همکاری میان فدراسیون‌های هندبال ایران و اسپانیا 

علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال ایران، با فرانسیسکو گارسیا رییس فدراسیون هندبال اسپانیا دیدار کرد و در جریان این دیدار تفاهم‌نامه‌ای مابین فدراسیون‌های هندبال دو کشور منعقد شد.

تفاهم‌نامه همکاری میان فدراسیون‌های هندبال ایران و اسپانیا 

به گزارش هفت ورزشی، در تورنمنت تدارکاتی اسپانیا که با حضور تیم ملی هندبال ایران همراه بود و سه دیدار تدارکاتی برگزار شد، تفاهم‌نامه‌ای مابین فدراسیون‌های هندبال دو کشور منعقد شد.

علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال ایران، با فرانسیسکو گارسیا رییس فدراسیون هندبال اسپانیا دیدار کرد و در پی این دیدار و این تفاهم‌نامه تصمیم بر آن شد که دو کشور ایران و اسپانیا بر برگزاری دیدارهای دوستانه هندبال ساحلی و سالنی در رده‌های مختلف در سال‌های آینده نیز تاکید کردند و همچنین گارسیا از حضور ایران در تورنمنت‌های تدارکاتی آتی در این کشور نیز استقبال کرد.

فرانسیسکو گارسیا ضمن خوشحالی از امضای این تفاهم‌نامه و حضور تیم ملی هندبال ایران در این کشور به دوستی دیرینه‌ خود با علیرضا پاکدل اشاره کرد و گفت: بسیار خرسندم که این تفاهم‌نامه را امضا کردیم و پیش از این هم همکاری‌های نزدیکی با فدراسیون هندبال ایران داشتیم. طبق این تفاهم‌نامه مقرر شد از تمام ظرفیت و پتانسیل هندبال اسپانیا در راستای کمک به این هندبال ایران استفاده کنیم.
گارسیا در پایان برای تیم ملی هندبال مردان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۶ آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر