تفاهمنامه همکاری میان فدراسیونهای هندبال ایران و اسپانیا
علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال ایران، با فرانسیسکو گارسیا رییس فدراسیون هندبال اسپانیا دیدار کرد و در جریان این دیدار تفاهمنامهای مابین فدراسیونهای هندبال دو کشور منعقد شد.
به گزارش هفت ورزشی، در تورنمنت تدارکاتی اسپانیا که با حضور تیم ملی هندبال ایران همراه بود و سه دیدار تدارکاتی برگزار شد، تفاهمنامهای مابین فدراسیونهای هندبال دو کشور منعقد شد.
علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال ایران، با فرانسیسکو گارسیا رییس فدراسیون هندبال اسپانیا دیدار کرد و در پی این دیدار و این تفاهمنامه تصمیم بر آن شد که دو کشور ایران و اسپانیا بر برگزاری دیدارهای دوستانه هندبال ساحلی و سالنی در ردههای مختلف در سالهای آینده نیز تاکید کردند و همچنین گارسیا از حضور ایران در تورنمنتهای تدارکاتی آتی در این کشور نیز استقبال کرد.
فرانسیسکو گارسیا ضمن خوشحالی از امضای این تفاهمنامه و حضور تیم ملی هندبال ایران در این کشور به دوستی دیرینه خود با علیرضا پاکدل اشاره کرد و گفت: بسیار خرسندم که این تفاهمنامه را امضا کردیم و پیش از این هم همکاریهای نزدیکی با فدراسیون هندبال ایران داشتیم. طبق این تفاهمنامه مقرر شد از تمام ظرفیت و پتانسیل هندبال اسپانیا در راستای کمک به این هندبال ایران استفاده کنیم.
گارسیا در پایان برای تیم ملی هندبال مردان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۶ آرزوی موفقیت کرد.