قائممقام باشگاه اصفهانی تا اطلاع ثانوی محروم شد
کمیته انضباطی دستور موقت خود را برای قائم مقام گیتی پسند صادر کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه گیتی پسند پس از شکست در شهرآورد اصفهان یک جلسه فوری را با اعضای تیم خود تشکیل داد و به همین دلیل شش ملیپوش این باشگاه روز نخست اردوی تیم ملی را از دست دادند.
این اتفاق که نارضایتی کادرفنی تیم ملی و تصمیم آنها برای ترک کمپ تیم ملی را به دنبال داشت، باعث شد کمیته انضباطی در حکمی جنجالی، قائم مقام اصفهانیها را تا اطلاع ثانوی محروم کند.