هوادار استقلال: از خوردن ۷ گل مقابل الوصل ناراحت شدم
یکی از هواداران استقلال پس از بازی آسیایی گفت: «از خوردن ۷ گل مقابل الوصل خیلی ناراحت شدم.» او این نتیجه را غیرمنتظره و تلخ برای هواداران استقلال دانست.
یکی از هواداران استقلال پس از بازی آسیایی گفت: «از خوردن ۷ گل مقابل الوصل خیلی ناراحت شدم.» او این نتیجه را غیرمنتظره و تلخ برای هواداران استقلال دانست.