علیرضا جعفرپور: استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودیم

علیرضا جعفرپور: استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودیم

علیرضا جعفرپور پس از دیدار تیمش با استقلال گفت که تیمش استقلال را به خوبی آنالیز کرده و تلاش کرده از نقاط ضعف آن‌ها استفاده کند.

ارسال نظر