محرومیت سنگین برای خواهران منصوریان؛ پایان جنجالهای مجازی با حکم کمیته انضباطی
کمیته انضباطی فدراسیون ووشو، شهربانو و سهیلا منصوریان را به دلیل اظهارنظرهای خلاف واقع و توهینآمیز، در مجموع به ۲۴ ماه محرومیت و پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، خواهران منصوریان به دلیل اظهارنظرهای جنجالی در فضای مجازی، با حکم سنگین کمیته انضباطی فدراسیون ووشو مواجه شدند.
کمیته انضباطی نوشت:
در پی بروز برخی اظهارنظرهای سخیف و خلاف واقع در فضای مجازی از سوی شهربانو و سهیلا منصوریان که منافی اخلاق، توهین، افترا، تهمت و تشویش اذهان عمومی شناخته میشود؛ کمیته انضباطی فدراسیون ووشو با حضور نمایندگانی از وزارت ورزشوجوانان تشکیل جلسه داد که بر این اساس شهربانو منصوریان به ۱۴ ماه محرومیت و پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان جزای نقدی و سهیلا منصوریان نیز به ۱۰ ماه محرومیت و پرداخت ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.