حکم دوومیدانی کاران متهم به تجاوز صادر شد

در رأی اولیه دادگاه کره‌جنوبی، دو نفر از چهار دوومیدانی‌کار ایرانی متهم به آزار، تبرئه و دو نفر دیگر به حبس محکوم شدند.

حکم دوومیدانی کاران متهم به تجاوز صادر شد

به گزارش هفت ورزشی ، چهار دوومیدانی کار کشورمان در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در خردادماه سال جاری به اتهام آزار یک دختر کره‌ای توسط پلیس این کشور بازداشت شدند و از آن زمان تاکنون در چند جلسه دادگاه حاضر و به اتهام آنها رسیدگی شد.

در نهایت دادگاه کره‌ای رأی خود را در خصوص این افراد صادر کرد که ۲ نفر از آنها از اتهامات تبرئه شدند، اما برای ۲ نفر دیگر حبس در نظر گرفته شده است.

براساس رای اولیه، دو نفر از دوومیدانی کاران به ۲ تا ۴ سال حبس محکوم شدند و دو نفر دیگر هم تبرئه شدند.

این رأی بدوی بوده و دوومیدانی کاران کشورمان می‌توانند اعتراض خود را اعلام کنند.

ارسال نظر