مربی کشتی گیر جنجالی تکذیب کرد
آرش مرادی: نه “علی مومنی” فرار کرد و نه من گوشی به او دادم!
مربی علی مومنی کشتی گیر جنجالی امروز لیگ کشتی صحبت های سرمربی تیم ستارگان ساری را تکذیب کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، قبل از نیمه نهایی لیگ کشتی آزاد علی مومنی کشتی گیر 57 کیلوگرم ستارگان ساری تصمیم گرفت برابر بانک شهر کشتی نگیرد و میدان را خالی کند.
مرتضی قربانی درباره دلایل کنار کشیدن تیم ستارگان ساری از رویارویی با تیم بانک شهر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد، گفت: "سرمربی تیم ملی ده دقیقه مانده به نیمه نهایی در سالن گرم با غلامرضا محمدی سرمربی تیم خیبر تماس گرفت و او هم گوشی را به آرش مرادی مربی علی مومنی داد و درستکار به مرادی گفت مومنی حق کشتی گرفتن ندارد و اگر این کار را انجام بدهد باید یک و نیم میلیارد تومان پولی را که از فدراسیون گرفته بازگرداند. مومنی هم از ترسش فرار کرد و از سالن خارج شد."
آرش مرادی مربی علی مومنی در واکنش به این صحبت های سرمربی ستارگان ساری به هفت ورزشی می گوید:" نه! این صحبت که من گوشی تلفن را به علی مومنی دادم تا با پژمان درستکار حرف بزند اصلا صحت ندارد. من گوشی تلفن را به علی مومنی ندادم و با غلام محمدی درباره کشتی گرفتن یا نگرفتن رضا برادر علی صحبت می کردیم ضمن آن که مومنی از سالن کشتی فرار نکرد و همین جا ماند. البته به اعتقاد من هم تیم ستارگان ساری حق دارد و هم علی مومنی چراکه سازمان لیگ نباید از ابتدا مجوز کشتی گرفتن او را صادر می کرد. سازمان لیگ این مجوز را صادر کرد و مشکلات آغاز شد ضمن آن که پژمان درستکار هم حق دارد جلوی وزن کم کردن های متوالی کشتی گیران ملی پوش را بگیرد و به همین خاطر مبلغ یک و نیم میلیارد تومان به علی مومنی پرداخت شده است."