واکنش مرتضی فنونی‌زاده به رفتار سروش رفیعی در دربی؛ روزی که من سرخاب را زدم، فقط دو دوربین در ورزشگاه بود!

واکنش مرتضی فنونی‌زاده به رفتار سروش رفیعی در دربی؛ روزی که من سرخاب را زدم، فقط دو دوربین در ورزشگاه بود!

مرتضی فنونی‌زاده که میهمان مسابقات فوتسال مجتمع های قضایی تهران و سازمان های تابعه قوه قضائیه به میزبانی ستاد دادگاه های تهران بود، درباره حرفی که سروش رفیعی به آنتونیو آدان زد، نکته جالبی را یادآوری کرد.

سایز ویدئو: ۶۴.۶۸M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۰۰ | دانلود ویدئو
ارسال نظر