روز طلایی نوجوانان تنیس روی میز ایران در عربستان

تیم ایران در مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز عربستان با کسب دو طلا و سه نقره در رده‌های مختلف سنی خوش درخشید.

روز طلایی نوجوانان تنیس روی میز ایران در عربستان

به گزارش هفت ورزشی ، رقابت‌های تنیس روی میز بین‌المللی عربستان در رده‌های سنی زیر ۱۹ سال و زیر ۱۱ سال پسران و همچنین زیر ۱۵ سال دختران برگزار شد و نمایندگان ایران موفق به کسب دو مدال طلا و سه مدال نقره شدند.

در فینال رده سنی زیر ۱۹ سال پسران، بنیامین فرجی با نمایش برتر خود توانست با نتیجه ۳ بر صفر برابر محمد حبیبی، دیگر نماینده کشورمان، به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در رده زیر ۱۱ سال پسران نیز یاسین شعاری با نتیجه ۳ بر صفر پرهام بیات از ایران را شکست داد و دومین مدال طلای کاروان کشورمان را کسب کرد.

در بخش دختران و در فینال رده سنی زیر ۱۵ سال، وانیا یاوری عملکرد خوبی داشت اما در نهایت با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ مقابل ایلباز از قطر متوقف شد و به مدال نقره رسید.

ارسال نظر