بیرانوند: در آسیا بدشانس بودیم

دروازه‌بان اول تیم ملی پس از تساوی تراکتور مقابل الوحده در لیگ نخبگان، به نتیجه خانگی سرخ‌پوشان تبریزی واکنش نشان داد.

بیرانوند: در آسیا بدشانس بودیم

به گزارش هفت صبح ورزشی، علیرضا بیرانوند پس از تساوی بدون گل تراکتور روبروی الوحده در لیگ نخبگان پیامی را در صفخحه شخصی اش در فضای مجازی به اشتراک گذاشت و اعتراف کرد این تیم روبروی شاگردان مورایس بدشانس بود.

بیرانوند در این پیام نوشت: دوست داشتیم اولین برد را به شما هدیه کنیم ولی بدشانس بودیم. بدون حمایت شما این اتفاقات میسر نمی‌شد.

دروازه بان ملی پوش تراکتور خطاب به تی‌تی‌ها گفت: تراکتور دوباره شما را خوشحال خواهد کرد.

اعتراف علیرضا بیرانوند پس از تساوی تراکتور مقابل الوحده

ارسال نظر