پیام تبریک تاجرنیا به تیم استقلال پس از صعود به فینال

علی تاجرنیا به صعود تیم کشتی استقلال به فینال مسابقات کشتی فرنگی کشور واکنش نشان داد.

پیام تبریک تاجرنیا به تیم استقلال پس از صعود به فینال

به گزارش هفت ورزشی ، علی تاجرنیا سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با انتشار توییتی صعود کشتی گیران این تیم را به فینال مسابقات کشتی فرنگی کشور تبریک گفت.

تاجرنیا در توییت خود نوشت:

صعود پهلوانان کشتی فرنگی استقلال قم به فینال را به خانواده بزرگ استقلال تبریک می‌گویم. از هواداران آبی‌دل دعوت می‌کنم امروز ساعت ۱۶:۳۰ در سالن کشتی شهدای هفتم‌ تیر حضور داشته باشند تا انشاالله نخستین قهرمانی تیم‌های استقلال را کنار هم جشن بگیریم.

ارسال نظر