ساپینتو: ما جنگنده هستیم و هیچوقت تسلیم نمی‌شویم

آماده هستیم تا فردا اولین برد را در این رقابت ها کسب کنیم

ساپینتو: ما جنگنده هستیم و هیچوقت تسلیم نمی‌شویم

کنفرانس خبری ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پیش از مصاف با المحرق در لیگ قهرمانان آسیا 2

خیلی مثبت و پر انرژی هستیم که یک بازی خوب با یک نتیجه خوب را به دست آوریم و آن را به هواداران اهدا کنیم

المحرق تیم خوبی است و از بازیکنان و مربی خوبی بهره می‌برد

نباید فکر کنیم که این تیم ضعیف است

جو خوبی در تیم حاکم است و همه در حال کار کردن هستند

بازیکنان با تمام وجود کار می‌کنند تا برنده شوند

از نظر ایجاد موقعیت و آماری از سایر تیم‌ها بالاتر هستیم

دنبال آن شانس هم هستیم

ما جنگنده هستیم و هیچوقت تسلیم نمی‌شویم

ارسال نظر