ساپینتو: در مقابل الوصل یک روز بد را داشتیم و مسئولیت آن بازی را هم قبول کردم

هیچ تنبیهی برای سهرابیان و آقاسی نبوده است که بخواهد تمام شود.

ساپینتو: در مقابل الوصل یک روز بد را داشتیم و مسئولیت آن بازی را هم قبول کردم

کنفرانس خبری ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پیش از مصاف با المحرق در لیگ قهرمانان آسیا 2

ما مقابل این تیم‌ها باید تمرکز داشته باشیم و به جزئیات توجه کنیم

باید با فرصت‌هایی که ایجاد می‌کنیم، گل بزنیم

در حال رشد هستیم و فردا به سه امتیاز نیاز داریم

من با هیچیک از بازیکنانم مشکلی ندارم و جو خیلی خوبی بین من و بازیکنانم وجود دارد

خوشبختانه ما گزینه‌های زیادی داریم و فقط بحث بدشانسی است و جزئیاتی که روی آن‌ها کار می‌کنیم

ارسال نظر