مدیرکل اسبق استعدادیابی وزارت ورزش در تهران درگذشت

مهدی مبینی، مدیر باسابقه وزارت ورزش، بر اثر عارضه قلبی و مغزی در تهران درگذشت.

مدیرکل اسبق استعدادیابی وزارت ورزش در تهران درگذشت

به گزارش هفت ورزشی ، مهدی مبینی یکی از مدیران باسابقه وزارت ورزش که سرپرستی فدراسیون‌های مختلف از جمله تیراندازی، دوومیدانی و مدیرکلی دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش را بر عهده داشته است، امروز (دوشنبه ۱۰ آذر) به دلیل عارضه قلبی و مغزی در یکی بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.

هفت ورزشی این ضایع تلخ را به خانواده این مرحوم تسلیت می گوید.

ارسال نظر