بازگشت تیم ملی ووشو به تهران پس از پایان بازی‌های همبستگی اسلامی

تیم ملی ووشوی ایران پس از پایان رقابت‌های خود در ششمین دوره بازی‌های هم‌بستگی کشورهای اسلامی، عصر امروز در میان استقبال مسئولان کمیته ملی المپیک وارد فرودگاه امام خمینی(ره) شد.

بازگشت تیم ملی ووشو به تهران پس از پایان بازی‌های همبستگی اسلامی

به گزارش هفت ورزشی ، تیم ملی ووشوی مردان و زنان کشورمان پس از اتمام رقابت‌ها در ششمین دوره بازی‌های هم‌بستگی کشورهای اسلامی، لحظاتی پیش وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) شد. آرش فرهادیان، دستیار ویژه رئیس کمیته ملی المپیک، به همراه نماینده وزارت ورزش و جوانان و تعدادی از مسئولان فدراسیون ووشو از ملی‌پوشان استقبال کردند.

طبق اعلام کمیته ملی المپیک، روند بازگشت تیم‌های اعزامی به این مسابقات ادامه دارد و تیم ملی تکواندو نیز عصر فردا وارد تهران خواهد شد.

ارسال نظر