نماینده ایران در یکچهارم نهایی اپه حذف شد
امیرحسین موشحی، آخرین نماینده ایران در رقابتهای اپه بازیهای کشورهای اسلامی ریاض، با شکست برابر حریف ازبکستان از رسیدن به نیمهنهایی و کسب مدال بازماند.
به گزارش هفت ورزشی ، در مرحله یکچهارم نهایی رقابتهای شمشیربازی اسلحه اپه در بازیهای کشورهای اسلامی ریاض، امیرحسین موشحی تنها نماینده باقیمانده ایران با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ مقابل نورماتوف ازبکستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.
موشحی پیشتر در مرحله یکشانزدهم برابر شمشیرباز عمانی به پیروزی رسیده بود و در ادامه نیز محمد اسماعیلی، همتیمی ایرانی خود را در مرحله یکهشتم نهایی شکست داده بود، اما در سومین مبارزه روز خود از صعود به جمع چهار نفر برتر بازماند.