آنا کریستیانا: به ۲ امتیاز بازی با مالدیو نیاز داشتیم

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان از عملکرد شاگردانش مقابل مالدیو، ابراز رضایت کرد.

آنا کریستیانا: به 2 امتیاز بازی با مالدیو نیاز داشتیم

به گزارش هفت ورزشی، آنا کریستیانا سرمربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل تیم ملی مالدیو گفت:

البته که خب دو امتیاز این بازی برای ما مهم بود و برای تیم لازم بود تا به مرحله بعد صعود کنیم.

وی افزود:

این دیدار برایمان حالت تمرینی داشت و سعی کردیم از همه بازیکنان خود استفاده کنیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند. و بازیکنان مصدوم تیم هم فرصت استراحت داشته باشند.

گفتنی است تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف قزاقستان خواهند رفت.

سایز ویدئو: ۱۸.۹۰M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۵۵ | دانلود ویدئو
ارسال نظر