گلایه هوادار پرسپولیس از مدیریت باشگاه

گلایه هوادار پرسپولیس از مدیریت باشگاه

یکی از هواداران پرسپولیس مشکل اصلی تیم را نداشتن مهاجم دانست و تاکید کرد: «مقصر این وضعیت مدیرعامل، آقای درویش است که مهاجم جذب نمی‌کند. نمی‌شود هر بار هواداران مجبور شوند شعار حیا کن، رها کن سر بدهند.»

ارسال نظر