اعتراض تند هوادار پرسپولیس به مدیرعامل باشگاه

اعتراض تند هوادار پرسپولیس به مدیرعامل باشگاه

یکی از هواداران پرسپولیس با ناراحتی خطاب به رضا درویش گفت: «توروخدا برو آقای درویش؛ نه برنامه‌ای دارید، چرا دورسون را دادید رفت؟ وقتی این همه هوادار شما را نمی‌خواهند، بروید. ما چه گناهی داریم آخه؟»

ارسال نظر