مربی گل گهر: پنالتی پرسپولیس درست بود

مربی گل گهر: پنالتی پرسپولیس درست بود

علیرضا محمد پس از بازی گفت: «پنالتی پرسپولیس کاملاً درست بود، روی مهاجم ما خطا شد. در نیمه دوم هم یک تغییر تاکتیکی داشتیم که نتیجه داد و به گل رسیدیم.»

ارسال نظر