وحید فاضلی: میتوانستیم برنده بازی باشیم

وحید فاضلی: میتوانستیم برنده بازی باشیم

وحید فاضلی گفت که با تغییر تاکتیکی ای که داشتیم فشار پرسپولیس کم شد و ریتم خوبی داشتیم اما تا الان گل گهر سه تا پنالتی داشتیم که هم پنالتی بود هم نبود

ارسال نظر