پرسپولیسی‌ها پس از تساوی با گل‌گهر بدون مصاحبه رفتند

پرسپولیسی‌ها پس از تساوی با گل‌گهر بدون مصاحبه رفتند

بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس پس از تساوی مقابل گل‌گهر، بدون انجام هیچ‌گونه مصاحبه‌ای با خبرنگاران، ورزشگاه را ترک کردند.

ارسال نظر