بسکتبالیست تیم کاله دوپینگی از آب درآمد

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از صدور محرومیت برای دو ورزشکار رشته‌های دوچرخه‌سواری و بسکتبال خبر داد.

بسکتبالیست تیم کاله دوپینگی از آب درآمد

به گزارش هفت ورزشی ، کمیته انضباطی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران فرشید صالحیان از دوچرخه سواری را ۳ سال و کالینز چاونسی بسکتبالیست سابق و آمریکایی تیم کاله را ۳ ماه از فعالیت در تمامی حوزه‌های ورزشی محروم کرد.

فرشید صالحیان (دوچرخه‌سواری کوهستان)

محکومیت: ۳ سال محرومیت از کلیه فعالیت‌های ورزشی

علت: تشخیص ماده ممنوعه نورآندروسترون (از گروه S1) در نمونه آزمایش

تو ضیحات: محرومیت اولیه ۴ سال بوده که به دلیل "پذیرش اولیه تخلف" به ۳ سال کاهش یافته است.

دوره محرومیت: از ۱۴۰۴/۷/۱۲ تا ۱۵۰۷/۰۷/۱۱

کالینز چاونسی (بسکتبالیست تیم کاله)

محکومیت: ۳ ماه محرومیت از کلیه فعالیت‌های ورزشی

علت: تشخیص ماده ممنوعه حشیش (از گروه S8) در نمونه آزمایش

توضیحات: این حکم با استناد به سوء مصرف انجام شده توسط ورزشکار صادر شده است.

دوره محرومیت: از ۱۴۰۴/۴/۲۹ تا ۱۴۰۷/۰۷/۲۸

ارسال نظر