برنز تیم تنیس روی میز دوبل بانوان ایران قطعی شد

تیم دوبل زنان ایران با پیروزی ۳ بر ۱ مقابل قرقیزستان، صعود خود به نیمه‌نهایی بازی‌های کشورهای اسلامی را قطعی کرد.

 برنز تیم تنیس روی میز دوبل بانوان ایران قطعی شد

به گزارش هفت ورزشی، از مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات تنیس روی میز دوبل در ششمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی، عصر امروز (چهارشنبه) تیم دو نفره ایران با ترکیب ندا شهسواری و شیما صفایی مقابل تیم دوبل قرقیزستان قرار گرفت و این حریف را 3 بر یک شکست داد تا ضمن صعود به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند.

در این رقابت تیم کشورمان در گیم‌های اول، سوم و چهارم با نتایج 11 بر 9، 11 بر 7 و 11 بر 6 پیروز شد و در گیم دوم 11 بر 9 باخت.

دیدارهای نیمه نهایی امشب برگزار می‌شود.

ارسال نظر