طاهری: باید به ساپینتو فرصت بدهند
بیژن طاهری بعد از بازی استقلال مقابل چادرملو گفت هوادار حق داره ناراحت باشه ایشالله تیم بازی های بعدی منسجم تر میشه
بیژن طاهری بعد از بازی استقلال مقابل چادرملو گفت هوادار حق داره ناراحت باشه ایشالله تیم بازی های بعدی منسجم تر میشه