وزیر ورزش از صابر کاظمی عیادت کرد؛ اطلاع از آخرین وضعیت درمانی والیبال ملیپوش
وزیر ورزش و جوانان با حضور در بیمارستان پیامبران از صابر کاظمی، ملیپوش والیبال کشورمان، عیادت کرد و در جریان تازهترین وضعیت درمانی او قرار گرفت.
به گزارش هفت ورزشی، احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور در بیمارستان پیامبران تهران از صابر کاظمی ، بازیکن ملیپوش والیبال کشورمان که این روزها به دلیل حادثهای تلخ در بیمارستان بستری است، عیادت کرد.
در جریان این دیدار، وزیر ورزش ضمن گفتوگوی مفصل با دکتر جباری ، پزشک معالج کاظمی، از روند درمان و آخرین وضعیت جسمانی این ملیپوش اطلاع حاصل کرد.
دکتر جباری نیز گزارشی کامل از اقدامات پزشکی انجامشده و برنامههای درمانی پیشِرو ارائه داد.
همچنین در حاشیه این دیدار، احمد دنیامالی با پدر صابر کاظمی و فرهاد قائمی ، همتیمی سابق او، درباره وضعیت روحی و جسمی این بازیکن صحبت کرد و برای بهبود کامل او آرزوی سلامتی نمود.
در این عیادت، عباس واحدی مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و سید میلاد تقوی ، رئیس فدراسیون والیبال نیز وزیر ورزش را همراهی میکردند.
وزیر ورزش در پایان این دیدار ضمن ابراز همدردی با خانواده کاظمی، بر حمایت کامل وزارت ورزش از روند درمان و بازگشت این بازیکن ارزشمند به میادین تأکید کرد.