طلای درخشان نسرین شاهی در جام جهانی پاراتیراندازی امارات

درخشش بانوان ایرانی در جام جهانی پاراتیراندازی امارات؛ نسرین شاهی با عملکردی مقتدرانه به مدال طلای تپانچه بادی دست یافت و فائزه احمدی نیز با کسب مدال برنز، روزی درخشان برای تیراندازی ایران رقم زد.

طلای درخشان نسرین شاهی در جام جهانی پاراتیراندازی امارات

به گزارش هفت ورزشی ، نسرین شاهی، پاراتیرانداز کشورمان، در رقابت‌های جام جهانی العین امارات موفق شد مدال طلای تپانچه بادی بانوان را از آن خود کند. در همین ماده، فائزه احمدی دیگر نماینده ایران نیز با عملکردی قابل‌تقدیر، مدال برنز را به گردن آویخت.

شاهی در مرحله فینال با ثبت رکورد ۲۳۹ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد و احمدی با رکورد ۲۱۵.۶ در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش تیمی نیز تیم‌های تپانچه بادی بانوان و آقایان ایران با نمایش قدرتمند خود توانستند مدال نقره این رقابت‌ها را کسب کنند.

مسابقات جام جهانی پاراتیراندازی از ۶ تا ۱۳ آبان در شهر العین امارات برگزار می‌شود و ۲۱۳ ورزشکار از ۳۹ کشور در رشته‌های تفنگ، تپانچه و شات‌گان در آن به رقابت می‌پردازند.

ارسال نظر