صیادمنش: اُفت نکرده بودم ولی خوشحالم دوباره به تیم ملی برگشتم!
اللهیار صیادمنش قبل از هر چیز از بازگشت به تیم ملی ابراز خوشحالی و از اعتماد دوباره قلعه نویی تشکر کرد.
اللهیار صیادمنش که بعد از مدتها به تیم ملی برگشته، می گوید: رقابت در تیم ملی به دلیل حضور بازیکنان با کیفیت، شدید است و این رقابت شدید باعث پیشرفت تمام بازیکنان می شود.
او در جواب خبرنگاری که پرسیده بود چرا یک مدت افول کردی، با لبخند گفت؛ قبول ندارم من اُفت نکرده بودم!