آل کثیر: مدیران پرسپولیس باید از بابت زحماتم تشکر می‌کردند نه گولسیانی

گولسیانی پیامک زد و بابت زحماتم تشکر کرد، در حالیکه باید مدیران پرسپولیس اینکار را می کردند

آل کثیر: مدیران پرسپولیس باید از بابت زحماتم تشکر می‌کردند نه گولسیانی

صحبت های عیسی آل کثیر بازیکن ملوان درباره زمان حضور در پرسپولیس

ارسال نظر