بیرانوند به تراکتوری‌ها پیام داد؛ با جام برگردید

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش و محروم تیمش، پیش از دیدار حساس سوپرجام مقابل استقلال با انتشار پیامی انگیزشی در فضای مجازی، حمایت خود را از هم‌تیمی‌ها نشان داد.

بیرانوند به تراکتوری‌ها پیام داد؛ با جام برگردید

به گزارش هفت صبح ورزشی، علیرضا بیرانوند که به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را در دیدار سوپرجام مقابل استقلال همراهی کند، به‌تازگی با انتشار یک پیام پرانرژی در صفحه شخصی خود، به هم‌بازیانش روحیه داد.

بیرانوند در استوری خود نوشت: امیدوارم فصل جدید همراه با جام باشد.

پیغام مهم علیرضا بیرانوند به تراکتوری ها قبل از سوپرجام!

ارسال نظر