نادری: سوپرجام را بردیم و دل هواداران تراکتور را شاد کردیم

نادری: سوپرجام را بردیم و دل هواداران تراکتور را شاد کردیم

محمد نادری پس از قهرمانی تراکتور در سوپرجام گفت خدا را شکر با این برد دل هواداران شاد شد، جای بیرانوند خالی بود و دروازه‌بان استقلال عملکرد خوبی داشت.

ارسال نظر