حسین‌زاده: مستحق قهرمانی بودیم، اولویت تیم است

حسین‌زاده: مستحق قهرمانی بودیم، اولویت تیم است

امیرحسین حسین‌زاده پس از برد تراکتور گفت: «زحمت کشیدیم و به هواداران تبریک می‌گویم. انتظار نداشتم پنالتی بزنم اما اسکوچیچ به من اعتماد کرد. اولویتم تیم است، نه جام جهانی.»

ارسال نظر