ترابی: از هواداران ممنونم، درباره رفتنم به پرسپولیس صحبتی نشده

ترابی: از هواداران ممنونم، درباره رفتنم به پرسپولیس صحبتی نشده

مهدی ترابی پس از قهرمانی تراکتور از هواداران تشکر کرد و گفت هیچ گفتگویی با مدیرعامل پرسپولیس درباره انتقالش نداشته است.

ارسال نظر