ترابی: از هواداران ممنونم، درباره رفتنم به پرسپولیس صحبتی نشده
مهدی ترابی پس از قهرمانی تراکتور از هواداران تشکر کرد و گفت هیچ گفتگویی با مدیرعامل پرسپولیس درباره انتقالش نداشته است.
مهدی ترابی پس از قهرمانی تراکتور از هواداران تشکر کرد و گفت هیچ گفتگویی با مدیرعامل پرسپولیس درباره انتقالش نداشته است.