قرارداد ۲ مربی پرسپولیس تمدید شد

امیلیو آلوارز مربی دروازه‌بان‌ها و په‌په لوسادا، مربی بدنساز با پرسپولیس قرارداد امضا کردند

قرارداد ۲ مربی پرسپولیس تمدید شد

امیلیو آلوارز مربی دروازه‌بان‌ها و په‌په لوسادا، مربی بدنساز با حضور در باشگاه رسما قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کردند.

ارسال نظر