وینگر تراکتور رسما آبی پوش شد

وینگر فصل گذشته تراکتور، به استقلال خوزستان پیوست.

وینگر تراکتور رسما آبی پوش شد

به گزارش هفت صبح ورزشی، محمدمهدی قنبری که در ابتدای فصل نقل‌وانتقالات به پیکان و سپس به مس رفسنجان پیوسته بود، با عقد قراردادی رسما به استقلال خوزستان پیوست تا در یک پنجره نقل‌وانتقالاتی با ۳ تیم قرارداد بسته باشد!

قنبری فصل ۹۹-۱۳۹۸ را در تیم خوشه طلایی ساوه گذراند و در ۱۰ بازی، ۷ گل زد.

او سپس به تراکتور تبریز منتقل شد و طی ۶۹ بازی لیگ برتر موفق به ثبت ۸ گل شد.

2216398

ارسال نظر