حامد افضلی: هدف اول ما صعود از گروه است

الوصل امارات هم قبلا در سطح یک آسیا بوده و رقیب سرسخت ما در این مرحله است

حامد افضلی: هدف اول ما صعود از گروه است

به گزارش هفت صبح ورزشی، صحبت‌های حامد افضلی، نماینده باشگاه استقلال، در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا ۲

ارسال نظر