محمدامین کاظمیان: حس خوبی دارم پیراهن پرسپولیس را می پوشم

محمدامین کاظمیان می گوید از پوشیدن پیراهن پرسپولیس حس خوبی دارد!

محمدامین کاظمیان: حس خوبی دارم پیراهن پرسپولیس را می پوشم

محمدامین کاظمیان در گفت‌وگو با خبرنگار هفت صبح ورزشی بیان کرد: «امیدوارم امسال نتایج خوبی برای پرسپولیس رقم بزنیم. حضور در این باشگاه بزرگ حس بسیار خوبی دارد و کار کردن با وحید هاشمیان نیز تجربه‌ای مثبت و انگیزه‌بخش است.»

او اضافه کرد تمرکز تیم روی هماهنگی و ارائه بازی‌های خوب در فصل پیش روست و بازیکنان تلاش دارند انتظارات هواداران را برآورده کنند.

ارسال نظر