شروع لیک با منفی ۳؛ کسر سه امتیاز از سه تیم لیگ برتری

با اعلام رسمی سازمان لیگ حکم کسر امتیاز سه تیم از هفته نخست اجرا خواهد شد.

شروع لیک با منفی ۳؛ کسر سه امتیاز از سه تیم لیگ برتری

سازمان لیگ اعلام کرد سه باشگاه استقلال خوزستان، فجرسپاسی و شمس‌آذر فصل را با کسر سه امتیاز آغاز خواهند کرد. طبق قانون اگر باشگاهی در سال اول نتواند مجوز ملی را کسب کند، سال دوم را با کسر سه امتیاز آغاز خواهد کرد و بر همین اساس، سه تیم مذکور، در فصلی که گذشت موفق به اخذ مجوز نشده و لذا فصل بعد را با منفی سه استارت می‌زنند.

ارسال نظر