کرمانشاهی: دقیقه نود آمدند یقه تیم را گرفتند می‌گویند سقف قرارداد داریم!

آیا بقیه تیمها سقف قرارداد را رعایت کرده بودند؟

کرمانشاهی: دقیقه نود آمدند یقه تیم را گرفتند می‌گویند سقف قرارداد داریم!

صحبت های رضا کرمانشاهی بعد از تساوی پرسپولیس مقابل فجر

مدیریت پرسپولیس باید چه تدبیری می‌کرد؟

اصلا بحث سقف قرارداد وجود نداشت

تیم خاص آنهایی هستند که هر برخوردی دوست دارند، می‌کنند و کسی با آنها کاری ندارد

ارسال نظر