فولاد خوزستان محکوم شد!

دو رای کمیته وضعیت از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد.

فولاد خوزستان محکوم شد!

به گزارش هفت صبح ورزشی، با آرای جدید کمیته وضعیت دو باشگاه فولاد و مس با جرائمی نقدی روبه‌رو شدند.

در پی شکایت ابراهیم سلجوقی از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیارد و ۱۱ میلیون و ۲۹۹ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۷۰ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۱۲ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

با توجه به شکایت میرهادی جوان از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و ۱۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

ارسال نظر