مشکل بزرگ فجرسپاسی حل شد

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی اعلام کرد که بزرگ‌ترین چالش بر سر راه حرفه‌ای‌سازی این باشگاه برطرف شده است.

مشکل بزرگ فجرسپاسی حل شد

به گزارش هفت صبح ورزشی، حسن کریمی مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز، با قدردانی از مسئولان استان فارس به‌دلیل رفع مشکلات استادیوم پارس، خواستار بازنگری فدراسیون فوتبال در تصمیم مربوط به کسر امتیاز از این تیم شد.

مدیرعامل فجرسپاسی گفته بازگرداندن امتیاز حق طبیعی تیم ماست و مطمئنم این اقدام، علاوه بر قدردانی از زحمات شبانه‌روزی مسئولان استان، می‌تواند زمینه‌ساز میزبانی شایسته شیراز در مسابقات ملی و حتی رقابت‌های بین‌المللی باشد.

گفتنی است فدراسیون به دلیل اینکه فجر نتوانسته بود مجوز ملی را کسب کند، ۳ امتیاز از این تیم کسر کرد و آن‌ها لیگ برتر را با امتیاز منفی شروع کردند.

ارسال نظر