پورعلی گنجی: در آزادی بازی کنیم، قهرمان می شویم

مرتضی پورعلی گنجی گفت در حق هواداران پرسپولیس ظلم می شود…

پورعلی گنجی: در آزادی بازی کنیم، قهرمان می شویم

به گزارش هفت صبح ورزشی، مرتضی پورعلی گنجی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان به خبرنگاران گفت: ما هم حق داریم مثل سپاهان در حضور هواداران خود در ورزشگاه آزادی بازی کنیم. اگر فصل گذشته از اول لیگ در آزادی بازی می کردیم حتما قهرمان می شدیم.

ارسال نظر