رحیمی عضو هیات مدیره سایپا: صادقی گزینه اصلی ما بود اما به توافق نرسیدیم
رحیمی، عضو هیات مدیره سایپا توضیحاتی از شرایط تیم داد و گفت که امیدوار هستند که امسال راهی لیگ برتر شوند.
رحیمی، عضو هیات مدیره سایپا توضیحاتی از شرایط تیم داد و گفت که امیدوار هستند که امسال راهی لیگ برتر شوند.