فروزان: من سه دوره از پرسپولیس پیشنهاد داشتم!

محسن فروزان افشا کرد وقتی از استقلال جدا شده بود برانکو برای پرسپولیس او را می‌خواست!

فروزان: من سه دوره از پرسپولیس پیشنهاد داشتم!

به گزارش هفت صبح ورزشی، محسن فروزان در استودیوی برنامه میهمان هفته یک راز قدیمی را برملا کرد؛ چند وقت پیش آدمی که در یکی از ارگان‌ها بود، مصاحبه کرد و گفت هر تیمی محسن فروزان را می‌خواست من تماس می‌گرفتم و می‌گفتم با او قرارداد نبندید کارت بازی اش را صادر نمی‌کنیم. فوتبالم که تمام شود اسم این شخص را می گویم، الان می ترسم باز هم جلوی فوتبالم را بگیرد.

ارسال نظر