فلاحدوست اعلام کرد تیم تحت مدیریتش از عملکرد مهدی تاج و سازمان لیگ احساس نارضایتی دارد.
فلاح دوست: از تاج و سازمان لیگ دلخور هستیم فلاحدوست اعلام کرد تیم تحت مدیریتش از عملکرد مهدی تاج و سازمان لیگ احساس نارضایتی دارد.