بازگشت محمدی به ذوب آهن

جواد محمدی به تیم مدیریتی ذوب آهن برگشت.

بازگشت محمدی به ذوب آهن

به گزارش هفت صبح ورزشی، ذوب آهن اصفهان که با متوقف کردن استقلال در لیگ برتر سروصدا کرد، یک عضو به هیات مدیره خود افزود.

جواد محمدی، داور سابق فوتبال ایران که سابقه مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن و مدیرکلی ورزش و جوانان استان اصفهان را دارد، با حکم اردشیر افضلی، مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن وارد هیات مدیره باشگاه ذوب آهن شد.

ذوب آهن با احسانی به عنوان مدیرعامل، قاسم حدادی فر به عنوان سرمربی و حمیدرضا بابایی به عنوان سرپرست وارد لیگ برتر شده است.

ارسال نظر